GrocK

 


Grock e un Tanc care face Ziduri.
Are un whirl dragut care da un damage si te lasa pa tine in mijlocul bataii sa iti faci rolu de tanc, in situatia aia treabiu sa stii ca restul echipa da si ei atac ca sa poti smash pa atac si Tu.

De multe ori totusi lui Grock ii treabiu un retreat din atac, ca multa lume nu doar intra in atac si sta asa, multi dau un pic de atac si fug, dau atac si fug, cu elementu asta de joc, Grock are o mare slabiciune. 
Aia e dece este foarte important sa te folosesti de pereti, ziduri, sa pui piedica la oricine care vrea sa dea un atac la echipa ta.

Treabiu sa inveti sa predestezi ce se intimpla pa harta, sa iti folosesti intuitia pentru a pune un Zid in cel mai bun loc, dar totusi poti face si un troll haios cu ziduril matii.

Ultimata, e cam de-am-pula- Eu o folosesc mult pentru a fugi.
Ciind o vezi pa Odette poti sa o intre rupi din Ultimatu ei, cind e un grup mare poti sa i arunci pa toti in air si sa le pui un zid in fata, sa fugi, si sa apoi dai atac cu restuL echipei, etc etc.
Dar NU este o abilitate de Baza, 
Dar Da este foarte bun pentru last hit la un slab care fuge cu 1 hp.

Moving on` 
Buildu meu Lui Grock e sa am Mana tot jocul. Ca vrea sa stau pa lane sa fac Ziduri si sa rid, in mare parte ca alti se enerveaza. Une-ori chair joc tot jocul pa un singur lane fara sa vina cineva sa distruga turreta mea, si cam asa joc Eu Grock.

Here's the Build! Bouldering RocK, clar cu emblem set da Tank, da si Assassin workz ;0



Well, Mult NoroC si ne vedem in joc ~ UDU ~ Killkenny ~ Dheude ~

Udu Dragomir

My photo
I like writting books as much as i like reading them